Det antages, at 2019-paret også kommer Nike Løbesko med Nike Air-branding på hælen som et nikk til det OG-par, der faldt i 1989.Som du kan se på billederne ovenfor, kommer Air Jordan 6 Black Infrared 2019 udstyret med Nike Air-branding på hælen, hvilket er temmelig cool, da dette vil være første gang, at denne colorway af modellen leveres med Nike Air-branding siden 2000 frigivelse. Resten af skoen består af en sort nubuck-overdel med infrarød detalje på mellemsålen.
Husk, at den sko, du ser ovenfor, er klasseskoleversionen, hvilket betyder, at den voksne version muligvis ikke har minimale / lette forskelle.Kevin Hart og Nike forbereder sig på at udgive deres næste sneaker sammen, da vi giver dig et første kig på den kommende Nike Free Train Virtue Hustle Nike Løbesko Herre Hart.Ved at bruge den helt nye Nike Free Train Virtue som den valgte silhuet, giver Nike os et kig på to kommende colorways designet af og til Kevin Hart udført i grå / rød / hvid og sort / guld.
I Nike Løbesko Dame dag får vi et kig på, hvad der antages at være et første lækket billede af Air Jordan 1, der har en rød og sort læderoverdel med en kontrast hvid mellemsål og en rød ydersål. Som du kan se, at sneakeren kommer med OG Nike Air-branding på tungen, men fra dette ensomme billede er det temmelig svært at se, om "X" er blevet placeret på hælen, som det var i udgivelsen af forbudt i 2011. Om dette vil blive kendt som Nike Free den forbudte eller Bred-farvevej er stadig uklart, men vi holder dig opdateret her på Kicks On Fire.
Andre detaljer inkluderer en sort og gul Nike Air-mærke på tungen etiketten, vinger logoet på tværs af ankler, efterfulgt af et sejl mellemsål og grå gummi ydersål for at top det.Det er virkelig rart. Jeg vil gerne se et bedre billede af skoen, men jeg er sikker på, at jeg stadig vil lide den, Nike-branding eller ej. Jeg kan godt lide 4'erne, 5'erne og 3'erne bedre, men disse er stadig sej.Air Jordan 10 Tinker er en ny Tinker-inspireret iteration af den klassiske silhuet.
Hvis du ikke vidste det nu, vil Air Jordan 13 være Jordan Brand-modellen, der vil deltage i dette års Doernbecher Freestyle-kollektion fra Nike. Doernbecher Freestyle-kollektionen er et velgørende projekt, der allerede er på sit 12. år af eksistens, skør, hvordan tiden flyver, ikke? Selvom vi havde vidst, at Air Jordan 13 Nike Free 5.0 Dame fik Doernbecher-behandling i år, havde vi ingen idé om, hvordan skoen overhovedet ville se ud.
Hele Doernbecher x Nike Freestyle Collection forventes officielt afsløret fredag den 28. november. Hold øje med Kicks On Fire for opdateringer.Nike Air Huarache gennemgår altid transformationer, idet vi i dag giver dig et første kig på endnu en ny iteration med introduktionen af Nike Air Huarache City Move Premium.Nike Air Huarache City Move Premium, der er eksklusivt designet til kvinder, tager en sømløs konstruktion på oversiden med læder, der rammer tåområdet og neopren placeret på området med ankel / tunge.