Deal x Puma 3D-pakken udgives i puma herre sko dag på Deal sneaker butikker i Shanghai, Tianjin og Beijing. Desværre ud over at kun udgive i Kina frigiver de kun i begrænsede mængder med begge sneakers solgt sammen i en speciel boks. Forfatter s Take: Leder du efter en homie i Kina som tilgængelig nu på Kixify & eBayColorful variationer af Puma Trinomic XT2 Plus er produceret som for sent, hvilket er hensigtsmæssigt siden forår og sommer er synonymt med lyse farver.
For den seneste udgave er den klassiske løber blevet behandlet i en overvejende sort suede og mesh sammensætning. De iøjnefaldende toner af Teaberry Red er fremtrædende placeret på øjenlågene, TPU-hæltælleren, underskriftstrimlerne og mellemsålen, mens yderligere popper af Lilla yderligere definerer sin pulserende, sort puma sko men undervurderede palette, som ses på foringen, bagsiden mellemsål, ydersål og snøring komponent placeret på forfoden.
Hvide lander ned på Trinomic mellemsål og fuldfører udseendet. Hvis du er interesseret i at plukke disse op, så fortsæt over til dig lokale puma archive lite low mesh Puma forhandler today.Source: FeatureAuthor s TakeI kan lige så godt få en helt sort Tubular, Roshe, Flux, osv. Som i min bog er lidt coolere. min rant midt i alt det, men jeg vil videregive disse. Men jeg kan måske banke det monokromatiske design, men jeg graver stjæle-ness af navnet.
Yderligere udtalt af Black accents overalt for at definere sin overordnede makeup, er den klassiske løber toppet af en polstret Trinomic-sål enhed, skygget i sin respektive palette. Retailing for $ 85, puma kvinder kan du finde denne overførsel af Trinomic XT2 Plus hos Puma forhandlere nu. Billeder: FLVYou vil nok gå videre, medmindre du er en ægte Puma fan. Den? Puma Trinomic R698 3M Reflekterende er dope i sig selv, men når Nike også sætter 3M løbere, hvad er du tilbøjelige til at cop? (Det er retorisk).
Du kan se efter disse i dag hos udvalgte Puma-forhandlere, hvis du er interesseret i at tilføje dem til samlingen. Kilde: PackerShoesAuthor s TakeAs, hvis mit første afsnit ikke gav det hele vejen Stadig disse er en solid udgivelse og en solid politimand, hvis det s hvad du vælger at gøre. Der er bare for mange boss løbere derude, masser af 3M materiale. Efter min mening holder de ikke deres egne imod de andre. Ud over sin tidligere Off-White-variant, tilbydes Puma Suede Allover Splatter-udgaven også puma sneakers suede i en sort modstykke.
En silhuet, der har modtaget utallige iterationer siden 1970'erne, er Puma Suede s klassiske og forenklede profil virkelig elsket verden over, da den stadig er populær indtil i dag. Som foreslået, arver denne variation en tonal sort suedebase, mens en hvidmalings splattere effekt omslutter sin helhed til en kontrastfuld finish. Detaljeret med en matchende sort formstripe og snørebånd, lav-top sneaker er størknet af en ren hvid gummi mellemsål enhed. Fina hånd omfatter guld Puma branding på vamp, samt tungen fanen skygget i sort, hvid og grøn. Find denne stilfulde gengivelse af Suede-silhuetten fra udvalgte Puma-forhandlere globalt.Images: Rakuten