Image and video hosting by TinyPic
PLAYER DRINGEND GESUCHT! Montag 00:00-04:00 Uhr //Wetter: 18°C,leicht bewölkt

new balance 1300

in Van der Woodsen's 13.09.2018 10:23
von Earl Raymond • 3 Beiträge

ÿþConcepten lijkt de speciale release down pat te hebben new balance 1300 en blijft hun techniek perfectioneren. Zoals blijkt uit de New Balance 999 Kennedy weten ze precies hoe ze het silhouet moeten kleden en deze schoen bewijst dat de bliksem twee keer toeslaat. Voor het laatste paar worden ze diep als een Navy S.E.A.L. door Arc teryx te raken en de prachtig vormgegeven schoen een beetje spieren te geven als het op functionaliteit aankomt. Ze hebben ook de druppel gebundeld met een bijpassend jasje en het pakket zal op 4 augustus om 10.00 uur beschikbaar zijn.

Vandaag zien we beelden van een tweedelige collectie van de New Balance 1500. Deze tandem van hardlopers, die het Made in England-pakket wordt genoemd, maakt gebruik van grijs nubuck-bovenwerk, dat contrasteert met respectievelijk zwarte en blauwe accenten. Grote letters bevinden zich op de tong, zijkanten en enkelgebieden, terwijl witte zolen beide uiterlijk verankeren. Bekijk de bovenstaande afbeeldingen en houd ons in de gaten voor meer informatie over hun beschikbaarheid bij New Balance-dealers. Dankzij het gebruik van hoogwaardige materialen heeft New Balance een tweedelige collectie gemaakt van de New Balance 574, beide new balance 1550 met pluche varkenslederen suède. De paar zijn verkrijgbaar in marineblauw of beige, beide zijn afgewerkt met witte tussenzolen en buitenzool van gummirubber. Nog geen mening over een releasedatum, maar houd ons in de gaten voor meer informatie zodra deze beschikbaar komt.

J. Crew maakt zich klaar om hun "In Good Company" -collectie uit te geven, inclusief deze nieuwe collaboratieve sneaker-capsule met New Balance. new balance 1600 Met de 998 als basissilhouet bevat de druppel twee nieuwe nog nooit eerder uitgebrachte releases, elk geproduceerd in hun fabriek in de Verenigde Staten. Gemaakt van een combinatie van suède en mesh, je hebt de keuze uit Navy Blue / White of Dark Military / Orange / Blue. Controleer deze nu op J.Crew online. Het nieuwste dat uit de Flimby Factory in Engeland komt, is deze verzameling New Balance 1500. Inbegrepen zijn drie versies, zwart, blauw en groen. De eerste is voorzien van een soepele leren constructie, terwijl de andere twee suède als primair materiaal gebruiken. Het afwerken van elke look is een klassieke witte zool. Neem contact op met uw lokale New Balance-dealer voor beschikbaarheid.

Vorig jaar werkte Frank The Butcher Rivera new balance 247 aan deze indrukwekkende collectie met New Balance, maar ergens onderweg ging de weg naar het zuiden. Het "Liberty, Justice Freedom" -pakket kwam nooit in de schappen en Frank verslond de bonen over wat er op zijn recente blog neerkwam. Bekijk wat hij te zeggen heeft: ik ging aan het werk en het 'Liberty, Justice Freedom' 3-schoenenproject werd geboren. "Liberty Justice" zou een normale distributiesituatie hebben met de "Vrijheid" gepland om te worden vrijgegeven als een schoen voor alleen Friends Family.

Verbazingwekkende selecties van leer en suede werden aan mij gepresenteerd en ik koos voor ongelooflijke materialen. Rechte boter. Mijn ontwerp bevatte een ster-emboss-motief (mijn favoriete functie!) Dat vrijwel foutloos werd uitgevoerd in de eerste reeks monsters. Nu gebeurde er iets. In november 2011 werd het ongelukkige nieuws me verbroken dat als gevolg van een aantal misverstanden en de retailpolitiek in Boston, mijn beste project tot nu toe moest worden geannuleerd. Met de Olympische slagen van Londen dit jaar is patriottisme de smaak van het moment en dit nieuwste paar New Balance 996 s heeft genoeg om het land bij elke gelegenheid vast te houden. Met een rode suède teenendoos en marine lederen hak met witte strepen zijn deze ongegeneerd Amerikaans en doen het geweldig werk met trots. Zoek ze vandaag bij bepaalde New Balance-winkels.

Vandaag zien we een aantal aankomende ontwerpen in het silhouet van de New Balance 1500. Hier worden vier verschillende varianten gezien, die elk een andere combinatie van materialen gebruiken. . De zwart / grijze en de marine / blauwe versies maken gebruik van suede, leer, mesh, terwijl de donker oranje en grijs zijn gemaakt van suède, new balance 247 luxe synthetisch leer en mesh. Zoek naar deze om New Balance-winkels te slaan in februari of maart 2013. New Balance heeft een verzameling New Balance ML574 gemaakt, die samen het rugzakpakket vormen. Hier is een van de meegeleverde paren te zien, die dezelfde materialen heeft die we gewend zijn te zien op een traditionele rugzak, inclusief heavy-duty nylon en leer. Rood en bruin werk het ontwerp, terwijl witte accenten zichtbaar zijn op de voering, schoenveters , branding en tong. Neem contact op met uw lokale New Balance-account voor beschikbaarheid, of ga naar Shelta om een paar op te halen.

nach oben springen

Gästebuch

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Bennett Paul
Forum Statistiken
Das Forum hat 1307 Themen und 1317 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen